همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار جهانی خود به مصاف تیم ملی شیلی رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری رسید.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان محمد وکیلی ا در این دیدار با تركيب جواد کریمی (پاسور)٬ رسول آقچه‌لی (پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی‌اصغر مجرد (دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار (دریافت‌کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی (لیبرو) به ميدان رفتند.

نوجوانان والیبالیست کشورمان که در بازی روز نخست نتوانسته بودند نتیجه قابل قبولی را کسب کنند، با انگیزه بالاتر و با هدف کسب نخستین برد مقابل نماینده آمریکای جنوبی کار را شروع کرده و ادامه دادند.

والیبالیست‌های نوجوان شیلی هم که از دو بازی برگزار شده خود تاکنون یک برد و باخت را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند، با انگیزه بالاتری و با هدف صعود به مرحله دوم رقابت‌ها در برابر تیم ایران صف‌آرایی کردند، ولی توانمندی بالای شاگردان وکیلی اجازه امتیازآوری را به آن‌ها نداد.

ست نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 11 به نفع تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

تیم ملی ایران در ست دوم با همان ارنج ست نخست بازی را آغاز کرد.

قدرت بازیکنان ایران در این ست تا حدی بود که نوجوانان شیلی حرفی برای گفتن نداشتند و ایوان ویلاریل، سرمربی این تیم با گرفتن وقت استراحت و یا تعویض‌های متعدد سعی در تغییر بازی داشت که موفق نشد.

این ست با نتیجه 25 بر 14 به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

بازیکنان شیلی که خود را بازنده بازی می‌دیدند، ست سوم را با قدرت هرچه بیشتر آغاز کردند و اختلاف امتیازات خود را با تیم ایران تا حد زیادی افزایش دادند، به طوری که وکیلی در امتیاز 6 بر 2 تقاضاي وقت استراحت کرد تا نکات فنی را به شاگردانش گوشزد کند.

ملی‌پوشان کشورمان که دو ست نخست بازی، برد مقتدرانه‌ای مقابل حریف به دست آورده بودند، ابتدای این ست تا حدودی حریف را دست کم گرفتند و نوجوانان شیلی نیز با اسپک‌های خود از موقعیت‌های به دست آمده برای کسب امتیاز استفاده کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال شیلی برای جلوگیری از باخت شاگردانش در ست سوم دست به تعویض زد و با گرفتن وقت استراحت می‌خواست شاگردانش را به شرایط بازی بازگرداند، ولی بازيكنان ايران نتیجه این ست را نیز با امتیاز 25 بر 21 به نفع خود به پایان رسانده و کار را یکسره کردند.

 

کد خبر 304192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha